دوران سعی و خطا در کشور تمام شده است
طرفداران دکتر محسن رضایی
o آفاق را گرديده ام مهر بتان ورزيده ام .خوبان فراوان ديده ام اما تو چيز ديگري
خانه آرشیو عناوین مطالب وبلاگ RSS
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 166758
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

اسلایدشو

اسلایدر

دوران سعی و خطا در کشور تمام شده است

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما آزمایشگاه نیست و ما دوباره نمی‌توانیم هندوانه‌ای باز نشده را بعد از خرید باز کنیم، بنابراین دوران سعی و خطا در کشور تمام شده است.

 

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی دیدگاه که از شبکه اول سیما پخش شد، درخصوص برنامه‌های انتخاباتی خود اظهار کرد: درمورد خودم نیاز به معرفی نمی‌بینم. لذا می‌خواهم از دغدغه‌ها و امیدها صحبت کنم. من فرزند کوچکی از ملت بزرگ هستم. شما ملت ایران می‌دانید که من در حوادث تکان‌دهنده بسیاری شرکت داشتم.

 

 

وی ادامه داد: در 9 ماه گذشته به 250 شهرستان و 240 دانشگاه رفته‌ام و با بسیاری از طبقات مختلف مردم صحبت کرده‌ام، اما یکی از این حادثه‌ها و صحبت‌ها برای من بسیار تکان‌دهنده بود و صحبت من با پدر سه شهید بود که وی می‌گفت، در حال حاضر پنج فرزند دارم که هر 5 نفر آنها بیکارند. این حادثه به قدری مرا تکان داد که با خود فکر کردم که باید زندگی مردم ما این باشد؟ یا باید در فقر به سر ببرند؟ آیا شایسته ملت ایران این است؟ ما باید این وضعیت را تغییر دهیم.

amin khosroshahi-16-2.JPG

دبیر تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که فشار در زندگی مردم بالا است، تصریح کرد: فساد، رشوه و تبعیض در مسائل اداری کشور ورود پیدا کرده است که البته در تمام کشورها چنین چیزی وجود دارد، البته در ایران تشدید شده است و باید با آن مبارزه کرد. همچنین مشکل دیگر ما سقوط ارزش پول ملی‌مان است. پول ملی یکی از نوامیس کشور و نماد اصلی کشور به شمار می‌رود. ما باید این مشکل را نیز برطرف کنیم.

 

 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که با سیاه‌نمایی مخالف هستم، خاطرنشان کرد: من با کسانی که مردم را خواب می‌کنند، به شدت مخالفم. ایران یکی از کشورهای قدرتمند و مقتدر در منطقه است. ما موشک‌های قوی می‌سازیم، اما مردم در گوشت و مرغ خریدن می‌مانند. ما باید در همه جهات کشور توازن ایجاد کنیم. لذا باید به جای سیاه‌نمایی واقع‌بینی داشته باشیم. همچنین من نه سیاه‌نمایی را قبول دارم و نه خواب کردن ملت ایران را، اما کسانی که دغدغه‌ها را تبدیل به یاس می‌کنند، قبول ندارم، بنابراین من واقع‌بینی را انتخاب کردم.

 

 

وی با اشاره به آنچه آن را اشکالات اساسی در اداره کشور می‌خواند، گفت: در حال حاضر سفره دولت و مردم از هم جداست. ما باید یک سفره درست کنیم که اگر مردم کمبودی پیدا کردند، دولت به زودی متوجه آن کمبود شود، همچنین مردم باید به اداره کشور بازگردند.

 

 

رضایی با بیان این‌که دوران سعی و خطا در کشور تمام شده است، گفت: اینجا آزمایشگاه نیست و دوباره نمی‌توانیم هندوانه‌های باز نشده را بعد از خرید باز کنیم. ما باید به شعار دادن پایان دهیم. ما نمی‌توانیم مجددا هزینه‌هایی پرداخت کنیم، لذا صحبت من این است که به جای این‌که همه ما، من باشند، همه با هم باشند، چراکه اینگونه بهتر است.

 

 

وی با اشاره به این‌که از من سوال می‌پرسند که چرا وارد عرصه انتخابات شده‌ام، افزود: قریب به 20 سال است که دغدغه‌هایی که در فرزندان‌مان به وجود آمده‌ است، موجب تحرکاتی در ما شده است. من در سه دولت همکاری کرده‌ام، بنابراین به این نتیجه رسیده‌ام که با شعار دادن نمی‌شود کشور را اداره کرد، باید عمل کرد. برخی می‌گویند شما دو الی سه بار وارد عرصه شده‌اید، اگر به اخطارهایی که ما می‌دادیم، عمل می‌شد، من وارد عرصه انتخابات نمی‌شدم. وقتی مشاهده کردم که به اخطارها توجهی نمی‌شود، این را وظیفه خود دانستم که وارد این عرصه شوم.

 

 

دبیر تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: باید درخصوص دولت تغییر اساسی ایجاد شود که من اسم این تغییر را نوسازی دولت گذاشته‌ام. این تغییر باید در ساختار دولت، کارکرد دولت، رفتار دولت و مدیریت دولت باشد.

 

 

رضایی خطاب به ملت ایران افزود: ملت عزیز ایران در یکی از همین دوره‌ها زمانی که خطر تحریم وجود نداشت، درهای نطنز را بستند و در شرایطی که کشور تهدید می‌شد، گفتند که کشور ما تهدید نمی‌شود. چرا در آن زمان تهدیدهای اقتصادی را جدی نگرفتند، آخر این چه تشخیصی است که ما در اداره کشور می‌دهیم. یکجایی که باید با تمام قدرت جلو برویم، می‌ایستیم و جایی که باید احتیاط کنیم، رعایت نمی‌کنیم.

 

وی با بیان این‌که اخلاق را به سیاست بازمی‌گردانم، خاطرنشان کرد: تحمل‌پذیری و گفت‌وگو را در تمام ارکان دولت تشکیل می‌دهم.

همچنین برنامه دیگر من تحول در کشاورزی ایران است. می‌خواهم کشاورزی را از طریق سنتی به پیشرفته تبدیل کنم، یارانه سبز دهم. با تحول در کشاورزی، امنیت غذایی ما تامین می‌شود. همچنین کسب و کارهای خانگی نیز حائز اهمیت است که من به آن توجه بسیاری دارم. لذا مرحله دوم یارانه‌ها را که 65 هزار تومان است، وارد تولید می‌کنیم که به آن سکه‌های خنک می‌گوییم که باعث اشتغال می‌شوند.

 

 

وی درخصوص اقتصاد ایران گفت: اقتصاد ما دارای یک ستون است. یکی از اهداف ما این است که اقتصادمان را در 10 ستون طراحی کنیم که تنها متکی به نفت نباشیم.

 

 

وی با اشاره به برنامه‌هایش در سیاست خارجی کشور گفت: ما باید از افراط و تفریط دوری کنیم. در حال حاضر آمریکا دارد، وقت‌کشی می‌کند و نیات خود را پشت الفاظش پنهان کرده است. هدف ما این است که آنها را بر سر دو راهی قرار دهیم. آمریکا باید تعهد دهد که اگر مبارزه با شکست روبه‌رو شد، به ایران حمله نکند. آنها نباید پنهان‌کاری کنند. همچنین آمریکا در حال حاضر ما را به شدت تحریم کرده و زمان را هم از ما می‌گیرد. ما باید با آنها به طور جدی مبارزه کنیم که بهترین راه‌حل داشتن قوی‌ترین تیم دیپلماتیک است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: عهد می‌بندم حق مردم (جوانان، بازنشستگان، کشاورزان، فرهنگیان و...) را به آنها بازگردانم تا بتوانم به حرف‌هایی که زده‌ام عمل کنم.

 

 

رضایی در پایان گفت: با حضور در عرصه انتخابات، شوقی در دلم افتاده است. لذا چه سری است که شروع تبلیغات رسمی مصادف شده است با سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و 13 رجب میلاد حضرت علی (ع)، آیا حکمتی در این نیست؟ آیا این نشان نمی‌دهد که باید به آینده امیدوار باشیم؟ همچنین ما مشکلات بزرگ کشور را با کمک جوانان حل می‌کنیم و بار دیگر ثابت خواهیم کرد که ملت ایران همچنان که در سیاست، دفاع و امنیت شکست‌ناپذیر است، در اقتصاد و فرهنگ نیز شکست‌ناپذیر است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط مرتضی میرچولی | لینک ثابت |

آخرین مطالب:
  • » پیام تبریک دکتر محسن رضایی برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران
  • » فردا، کنفرانس خبری دکتر محسن رضایی
  • » صفحه کلیپ های دکتر محسن رضایی در آپارات
  • » بعد از موذن زاده، بهمنی و ...، نوبت به محمود کریمی و سایرین رسید
  • » بیانیه جمعی از هنرمندان به حمایت از رضایی
  • » لیست حامیان مردمی دکتر رضایی برای شورای شهر
  • » نظرسنجی‌ها: اکثریت به محسن رضایی رای می دهند+نمودار
  • » حمایت خانواده شهید هزاوه ایلام از دکتر محسن رضایی
  • » حمایت رسمی بیماران تالاسمی خراسان رضوی از محسن رضایی
  • » حمایت انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون شهر تهران
  • » حمایت بانوان فعال اقتصادی از رضایی
  • » برنامه‌های رضایی برپایه نیاز مردم تنظیم شده است
  • » اعلام حمایت استقلالی ها از محسن رضایی
  • » حمایت نوه امام راحل از محسن رضایی
  • » بازتاب تصویری نشست خبری دکتر رضایی در سایر رسانه ها
  • » تعیین زمان برای حل مشکلات شعار پوپولیستی است/ به شرف رزمندگیم قسم،با مطالعه آمده ام
  • » سفره مردم و دولت باید یکی شود
  • » بی نظیر‌ترین برنامه انتخاباتی در ‌تاریخ انتخابات ایران رو‌نمایی شد
  • » با انتشار بیانیه ای توسط بیش از شش هزار از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس اعلام شد
  • » باید زبان اقوام در دانشگاه‌ها تدریس شود